عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

معرفی گرید جدیدی از ABS با جریان‌پذیری بالا برای کاربردهای لوازم خانگی توسط شرکت Ineos

مواد انتخابی برای کاربردهای لوازم خانگی بزرگ در صنایع لوازم و الکتریکی؛ تناسب کامل برای کاربردهای جداره نازک؛ جریان‌پذیری بالا برای فرآورش آسان و در نهایت تولید سریع‌تر.

شرکت Ineos Styrolution یک نوع گرید جدید ABS به عنوان بخشی از خانواده Novodur متعلق به کوپلیمرهای خاص ABS خود را معرفی کرده است. این گرید جدید مواد، Novodur P4XF، با جریان‌پذیری بالا برتری دارد و در عین حال مشخصه تعادل جالب توجه میان جریان‌پذیری و استحکام ضربه ارائه می‌دهد.

خواص این محصول شرکت مذکور، گرید جدید مواد انتخابی برای کاربردهای بزرگ و پیچیده را در صنایع لوازم خانگی و الکترونیکی فراهم می‌سازد و به بهبود اثر رد پای کربن آن‌ها کمک می‌کند. قطعات بزرگ برای دستگاه‌های تهویه مطبوع، جاروبرقی‌ها و دستگاه‌های قهوه‌ساز تعدادی مثال از کاربردهای هدفمند هستند.

Novodur P4XF جریان‌پذیری بالا نشان می‌دهد- سرعت حجمی مذاب (کیلوگرم10/ درجه سانتی‌گراد220)، به میزان (cm3/gr) 60 در (iso 1133) می‌باشد. این به مشتریان اجازه می‌دهد که ابزارهای تولید خود را برای ساخت سریع از طریق کاهش تعداد دریچه‌های تزریق (gates) برای قطعات بزرگ و افزایش تعداد حفره‌ها (cavities) در ابزارهای چند حفره‌ای (multi-cavity tools) بهینه کنند.

Artur Sokolowski، مدیر فروش لوازم خانگی و الکترونیکی EMEA (Europe, Middle East, Africa.)، نظر می‌دهد: Novodur P4XF واقعاً شگفت‌انگیز است. برای قطعات بزرگ، یک جای‌گزین عالی برای مواد دیگر بسیاری است. بسته به این که مشتریان چه موادی را امروزه استفاده می‌کنند، آن‌ها زمان‌های چرخه سریع‌تر، زمان‌های خنک‌سازی کوتاه‌تر، تاب‌ برداشتن کم‌تر، استحکام بالاتر، کیفیت سطح و مقاومت در برابر خراش بالاتر و جذب غبار/بار الکترونیک کم‌تر را تجربه‌خواهند کرد. به علاوه، فشار تزریق کم‌تر در خصوص دستگاه‌های تزریق کوچک‌تر هنگام استفاده از Novodur P4XF را ممکن می‌سازد.

لینک دریافت فایل دیتاشیت ABS گرید Novodur P4XF

Novodur-P4XF

منبع خبر:

https://www.plasticstoday.com/consumer-products/ineos-introduces-high-flow-abs-grade-appliances

ارسال نظر