عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

‌شرکت پلیمر آریاساسول موفق شد گرید لوله با نام تجاری +HEX4460 PE80 را برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور به تولید برساند.

پتروتحلیل-رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلنی کشور خبر داد: محصول جدید پلی اتیلن سنگین گرید لوله PE80 پلاس آریاساسول با نام تجاریHEX4460 ، کلیه آزمون های فنی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

صحاف امین، رئیس این انجمن درخصوص محصول جدید پلی اتیلن سنگین گرید لوله PE80 پلاس(PE80+) شرکت پلیمر آریاساسول اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور یک محصول PE80، مدت بیش از یک هزار ساعت آزمون رشد آهسته ترک (SCG) را پشت سر گذاشته و به سطح کیفی بالاتری از محصول PE80 موجود در بازار رسیده است.

صحاف امین افزود: پلی‌اتیلن سنگین PE80پلاس شرکت پلیمر آریا ساسول با نام تجاری HEX4460 نوعی پلی اتیلن سنگین گرید اکستروژن با کومونومر 1-هگزن است که نسبت به محصولات PE80، c بلند مدت و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ترک در برابر تنش های محیطی(ESCR) بیشتری از خود نشان می دهد و دارای کیفیت بسیار بالایی برای تولید لوله های شبکه آب رسانی شهری و روستایی، لوله های انتقال آب بین شهری و بین روستایی، لوله های دوجداره کاروگیت، سیستم آبیاری تحت فشار مانند آبیاری قطره ای و در سیستم انتقال مایعات و فاضلاب های صنعتی می باشد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با عرضه قریب الوقوع این محصول، یکی از با کیفیت ترین گریدهای قابل استفاده در لوله های پلیمری تحت فشار در دسترس مصرف کنندگان داخلی قرار گیرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتلینی کشور ضمن تبریک به شرکت پلیمر آریاساسول بابت تولید این محصول با کیفیت در سال جهش تولید، ابراز امیدواری کرد که عرضه این محصول منجر به رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان و در نتیجه افزایش سطح کیفیت آن در کشور گردد.

ارسال نظر