عضویت در سایت

فراپلیمر شریف

شرکت آمیزه‌سازی سوئدی Polykemi سومین واحد تولیدی خود را در در شهر Kunshan چین راه اندازی کرد.

شرکت آمیزه‌سازی سوئدی Polykemi سومین واحد تولیدی خود را در در شهر Kunshan چین راه اندازی کرد.

با وجود تقاضای رو به رشد چین در 4 سال اخیر، Lindahl مدیر عامل Polykemi در چین، معتقد است این شرکت قادر به تأمین این میزان درخواست در چین خواهد بود. Polykemi رشد سالانه بیش از 15% را برای بهره‌برداری در چین گزارش می‌کند. ساختمان جدید دارای فضایی برای 5 خط تولید بوده و ظرفیت شرکت در چین را از 15000 تن به بیش از 25000 تن در سال افزایش خواهد داد. طبق گفته شرکت Polykemi، نخستین خط تولید این واحد در سال 2021 راه‌اندازی خواهد شد.

محصولات تولیدی این شرکت شامل 20 خانواده از آمیزه‌های ترموپلاستیکی بوده و پلیمرهای پایه مورد استفاده شامل پلیمرهای نیمه بلورین از جمله PP، PBT، POM، PA6 و PA66 و پلیمرهای آمورف از جمله ABS، PC، PMMA، و SAN می‌شوند.

گروه Polykemi که شامل شرکت‌های Polykemi، Rondo Plast، و Scanfill در سوئد و یک واحد تولیدی در ایالات متحده و نیز چین است، میزان فروش خود را در سال 2019، 140 میلیون دلار ثبت کرده است. طبق گزارش این شرکت، حجم تولیدات این گروه صنعتی در چهار سال اخیر سالیانه 5000 تن افزایش داشته و به حدود 65000 تن در سال رسیده است.

شرکت Polykemi شرکتی سوئدی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1968 در زمینه تولید آمیزه‌‌های پلیمری آغاز کرده است و در حال حاضر یک مجموعه متشکل از 8 شرکت است که  Polykemi AB شرکت اصلی و بزرگ‌ترین واحد این گروه به شمار می‌آید و به همراه Rondo Plast و Scanfill در شهر Ystad در جنوب سوئد واقع شده‌اند.

Polykemi واقع در شهر Kunshan چین، مسئولیت تولید و فروش در بازارهای چین و آسیا را بر عهده داشته و فروش در منطقه NAFTA (آمریکا، مکزیک و…) توسط واحد واقع در ایالات متحده صورت می‌گیرد. هم‌چنین 3 شرکت دیگر واقع در شهر Horsens دانمارک، Hattingen آلمان و منطقه Vrbno در شهر برونتال جمهوری چک، عهده دار فروش در بازار کشورهای مذکور هستند.

منبع خبر: www.polykemi.com

ارسال نظر